VEELGESTELDE VRAGEN
BETALEN
Met wat voor methode kan ik betalen?
Op het moment ondersteunen wij bijna alle betalingen, zie rechtsonder in de footer betalingsmogelijkheden.
Is er een minimum bedrag?
We hebben niet zozeer een minimum bedrag per bestelling. Het is wel zo dat de kosten voor de bezorging bij bestellingen onder € 65 geheel worden doorberekend € 15,00 ophaal en bezorgkosten, boven de € 65 bezorgen we gratis. Kijk anders even op onze pagina met bestelling plaatsen naar de tarieven.
BESTELLING
Hoe moet ik mijn kleding aanbieden?
Na uw bestelling ontvang u een bevestiging en vervolgens kunt u uw kleding of vitrage ect, in een tas of zak doen.
Kan ik mijn order wijzigen als ik deze geplaatst heb?
Dat ligt er een beetje aan hoever je in het proces zit, vaak kan het wel en kunt u het beste even bellen met de klantenservice of een mail sturen naar info@zuidstomerijen.nl
Ik heb mijn tijd/afspraak gemist. Wat moet ik doen?
Dat kan altijd gebeuren, U kunt het beste even bellen, mailen of chatten met de klanten service en afstemmen wat we het beste kunnen doen.
Ik heb een verkeerde order geplaatst, wat moet ik doen?
Als u een kledingstuk bent vergeten aan te geven of er is iets anders fout gegaan bij de bestelling kunt u ons altijd een mail sturen info@zuidstomerijen.nl of bellen.
Hoe maak ik een notitie bij mijn order?
Mijn kledingstuk staat niet op de lijst!
Als uw een kledingstuk of hebt dat niet op de lijst staat neem dan even contact met ons op – info@zuidstomerijen.nl
Ik kan niet inloggen/ ik kan geen bestelling plaatsen
Als u problemen heeft met inloggen of het plaatsen van een bestelling neemt contact op met ons.
Er ontbreekt iets bij mijn bezorging?
Dat is uiteraard niet de service die wij willen geven! We gaan graag zo snel mogelijk voor je er achteraan en opzoek. Laat ons weten wat u mist via info@zuidstomerijen.nl
LEVERING
Hoe lang duurt het om mijn kleding/woningtextiel te laten stomen?
Uw kleding kan alweer binnen 72 uur thuis worden afgeleverd. Voor woningtextiel en speciale artikelen duurt het soms wat langer. Dan staat dit ook vermeld bij het bestelformulier. Bij vragen, kunt u ons altijd bellen of mailen en chatten.
Bezorgen jullie het zelf?
Wij bezorgen zelf, maar we maken ook gebruik van Byondo / Peddlr een speciale delivery organisatie voor dit soort speciale diensten.
Ik was niet thuis, wat nu?
Heb je onze koerier gemist? Komt het aangegeven moment niet uit? Neem dan contact op met ons om een nieuw ophaal- of bezorg moment in te plannen.
Leveren jullie alleen in Amsterdam?
De online-bezorgdienst is op dit moment alleen actief in Amsterdam en omstreken. Wij zijn zijn druk bezig met uitbreiden en hopen snel in heel Nederland te kunnen bezorgen.
Momenteel zijn wij actief in Amsterdam, op de volgende postcodes:
1011 – 1019
1051 – 1059
1071 – 1079
1081 – 1082
1091 – 1094
1096 –1098
Oftewel overal binnen de ring: Amsterdam Zuid, Buitenveldert, Amsterdam Centrum, Amsterdam West, Amsterdam Oost & Amsterdam Noord. Binnenkort gaan wij ook uitbreiden naar andere steden en postcodes
MIJN STOOMGOED
Zijn mijn kledingstukken in goede handen?
Je kleding wordt gewassen door echte professionals. Onze mensen bedienen al 35 jaar meerdere 5 sterren hotels van Hilton tot aan het Conservatorium Hotel en high end merken op de PC Hooftstraat.
Krijgen jullie alle vlekken eruit?
Wij proberen altijd zo goed mogelijk op te letten of er vlekken in de kleding zitten die gereinigd moeten worden. Een notitie over de specifieke vlek kunt achterlaten bij de notitie ruimte wanneer u een bestelling plaatst. We zijn gespecialiseerd in vlekken verwijderen, maar dat geeft helaas geen garantie dat alle vlekken eruit komen.
Mijn kleding is beschadigd. Wat moet ik doen?
We doen uiteraard onze best om uw spullen met de grootste zorg te behandelen. Mocht er toch iets mis gegaan zijn, neem dan contact met ons op. Dan lossen we het gezamenlijk op. Het is vaak handig om ook een foto te maken van de beschadiging en te mailen naar info@zuidstomerijen.nl